Ostukorv
Ostukorv on tühi
 

Tellimistingimused

Tellimine

• Ostu sooritamiseks ei pea ennast kasutajaks registreerima – kõik vajalikud andmed saab lisada ostu vormistamisel. Registreerudes kasutajaks, saad aga salvestada oma kontaktinfo kasutajakonto alla ning ostu vormistamisel seda enam sisestama ei pea. Samuti korraldame registreerunud kasutajatele spetsiaalseid sooduspakkumisi. Salvestatud kontaktinfot saab vajadusel alati parandada sisenedes oma kontole ja valides "Muuda konto andmeid".

• Leia soovitud toode tootekataloogidest või kasutades otsingut.

• Vajuta toote juures olevale nupule "Lisa ostukorvi". Valitud toode lisatakse automaatselt ostukorvi ning lehekülje paremasse äärde tuleb nähtavale "Ostukorv". 

NB! Kontrolli kindlasti üle, kas valikuvarintidega toote puhul valisid endale sobivad variandid! 

• Ostukorvi sisu vaatamiseks vali peamenüüst "Ostukorv" või vajuta Ostukorvi juures olevale nupule "Vaata ostukorvi". Ostukorvis olevate toodete kogust saad muuta vastavas lahtris kogust muutes. Toote eemaldamiseks ostukorvist kliki toote ees oleval kastikesel ja seejärel vajuta "Uuenda". Ostukorvist tagasi tooteid sirvima saad vajutades lingile "Tagasi poodi".

• Ostu vormistamiseks vajuta "Vormista tellimus", täida järjest vajalikud väljad ning vajuta lõpuks nupule "Kinnita tellimus".

• Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade, et Sinu tellimus on registreeritud ja koheselt saadetakse Sinu e-maili aadressile ka tellimuse kinnitus.

Hinnad

• Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

• Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

Tasumine

Peale tellimuse vormistamist palume tasuda vähemalt 50% tellimuse kogumaksumusest ülekandega Nordic Homeart OÜ pankakontole. Ülekande selgitusse kirjuta palun tellimuse number. Kui makse ei ole 7 päeva möödumisel tellimuse vormistamisest meie kontole laekunud, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame Sinu tellimuse. Peale ettemaksu tasumist meie kontole, saadame Sulle kinnituskirja tellimuse täitmisele võtmise kohta e-posti kaudu. Kinnituskirjas on märgitud tarneaeg ja kättetoimetamise viis. Kui oled ühe tellimusega tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aeg arvestatakse kõige pikema tarneajaga toote järgi. Teise osamakse tasumine peaks toimuma peale kauba saabumist lattu ja vähemalt 1 päev enne kauba üleandmist kulleritele või kaubale ise järgi tulemist.

Tarneaeg ja -viis

Homeart tellib kauba tootjailt ja hulgimüüjailt lähtuvalt konkreetse kliendi tellimusest, millest tulenevalt võivad toodete tarneajad varieeruda 1 – 8 nädalat sõltuvalt tarnija asukohast, laoseisust ja tootmistsüklist. Kui tellitud artikli tarneaeg kujuneb mingil põhjusel oluliselt pikemaks, kui veebipoes märgitud, teavitame kindlasti sind sellest aegsasti. Soovi korral võid tellimuse tühistada ja me tagastame sinu tasutud ettemaksu.  

Homeart veebipoe tarneviisid:

• Tulen ise järele
• Homearti kulleriga
• Eesti Post kulleriga
• SmartPOST'iga

- Valides ostu vormistamisel tulen ise järele, palume eelnevalt kokku leppida aeg info@homeart.ee või tel: +372 50 55 395. Kättesaamise aadress on Kurmu 15, Tallinn, Haabersti, kui Sinu tellimuse kinnitusel pole märgitud teisiti. Saabunud kauba tasuta ladustamise aeg on kuni 2 nädalat. Ise kaubale järele tulles, loomulikult midagi maksma ei pea.  

Muu võimalik tarneviis sõltub tellitava kauba suurusest ja mahust.  Tarneviiside hinnad on vahemikus 5 - 30 EUR ning see kooskõlastatakse kliendiga tellimusekinnitusel enne tellimuse käiku andmist meili teel.  

- Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks Homearti kuller tuuakse tellitud kaup Sulle kohale märgitud aadressi välisukseni, Homeart kuller tuppa puhul toimetatakse kaup soovitud aadressil tuppa.. Peale sinu tellimusega seotud kõikide kaupade jõudmist lattu, võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja. Kauba toob kohale meie logistikapartner ehk kuller. 

- Valides ostu vormistamisel kohaletoimetamisviisiks Eesti Posti kuller tuuakse tellitud kaup Sulle kohale märgitud aadressi välisukseni. Peale seda, kui Sinu tellimusega seotud kõik kaubad on lattu jõudnud, võtab kuller Sinuga ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja. Kauba toob Sulle kohale Eesti Posti kuller. 

- SmartPOST'i puhul vali palun sulle lähim pakiautomaat SIIT ning märgi see tellimuse esitamisel kommentaaride lahtrisse. Tellimuse kohalejõudmisel edastatakse Sulle pakikapi uksekood sõnumiga. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva. 

Kõikide tarneviiside puhul peab enne kohaletoimetamist/järeletulemist olema  tasutud 100% kogu tellimus + transport. 

Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Homeart ei saa vastutada toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Kui ilmneb, et me ei saa Sulle soovitud kaupa mingil põhjusel saata, siis võtame Sinuga aegsasti ühendust, teavitades soovitud kauba puudumisest. Sul on võimalik valida puuduva kauba asemele midagi muud. Kui Sa seda ei soovi, siis maksame puudujääva kauba eest raha tagasi. Kindlasti võtame Sinuga ühendust juhul, kui paki saatmine mingil põhjusel viibib. 

Kauba tagastamine ja garantiitingimused

• Tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest esitades avalduse e-postiga aadressil info@homeart.ee. Palume avalduses ära märkida ka kauba tagastamise põhjuse ja viisi. Toote tagastamisega seotud kulud katab ostja. Toode peab olema originaalpakendis ning kasutamata. Juhul, kui tagastatav kaup on kasutatud, rikutud või ei ole oma originaalpakendis, on Homeartil õigus seda mitte vastu võtta.

• Kui meilt ostetud kaup osutub praagiks, siis vahetame selle ostuarve olemasolul välja kahe aasta jooksul. Kui konkreetne kaup on selleks ajaks tootmisest maas, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kanname meie.

• Paraku ei saa me vastutada: (1) kauba rikkumise eest ostja süül; (2) kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud vigade eest; (3) kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.

• Nordic Homeart OÜ ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida me ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Turvalisus

• Nordic Homeart OÜ kasutab kliendi poolt antud isikuandmeid ainult kliendi ostutellimuse täitmiseks ega avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a.  koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Homearti veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Vastame rõõmuga kõigile teie küsimustele kirjalikult info@homeart.ee või telefoni teel E-R 9.00-17.00 +372 50 55 395, Nordic Homeart OÜ, Kurmu 15, Tallinn 13522